زندگی خالی نیست

مهربانی هست

سیب هست

ایمان هست

آری

تا شقایق هست

زندگی باید کرد.

این هم به خاطر خاله ی مهربون

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
س.ر سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.tabasombaran.blogfa.com

سلام
خیلی عالی بود . موفق باشی دوست خوبم

خاله مهربون چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااممممممممممم گلم

یه عاله بوس و یه عالمه عشقم نثارت خیلی ماه و گلی مثل

گل شقایق.... بالاخره تو احساسات من رو درک کردی و عشقم به گل شقایق................

خیلی دوستت دارم و موفق باشی و ببخش که دیر اومدم

میدونی گرفتار امتحانام هستم... منتظر کارهای زیبات هستم .................

معین دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:01 ق.ظ http://moein-parvaneh2007.blogfa.com

سلام قشنگه من معین ۱۶ اراک
هر وقت بعد 120 سال رفتی اون دنیا وقتی خواستی از پل صراطرد شی بهت گفتن یکی حلالت نکرده اون منم که به این بهونه یه بار دیگه میخوام ببینمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد